Edinburgh

Hallo allemaal,

Na een prima overtocht onze reis begonnen richting Edinburgh .Even wennen aan het links rijden, maar omdat iedereen dat deed, was de chauffeur er snel aan gewend. Al gauw de goede route te pakken en via de A696 en A68 reden we Schotland binnen. De omgeving was prachtig om doorheen te rijden en ik had graag wat foto's genomen bij de viewpoints, maar helaas reed Ton er gewoon voorbij.

We waren op tijd aangekomen op onze camping, die lag ten oosten van Edinburgh, een klein plaatsje, Musselburgh geheten. Het weer zat ook de hele dag al mee, geen regen. Om 's avonds te eten moesten we een half uurtje lopen en ja hoor toen begon het te regenen. Tegen de tijd dat we bij het restaurant waren, was de keuken dicht want het was zondag en dan sluit ie om 6 uur. Maar zo aardig, even verder konden we eten afhalen en dat mochten we in de pub opeten want die was nog wel open. De Schotten zijn zo aardig en helemaal gek van Luna. Die krijgt dan ook mega veel aandacht.

Vandaag met de bus naar Edinburgh. Wat een prachtige stad! Daar de Royal Mile gelopen dan kom je langs veel bezienswaardigheden en het is er heel gezellig! Wat we heel bijzonder vonden is dat daar een paar weken geleden de rouwstoet met de kist van koningin Elizabeth doorheen gelopen is van Edinburgh Castle naar Palace of Holyroodhouse. Dat maakte het extra speciaal! Het was een heerlijke dag en ook nog met een lekker zonnetje erbij!

Morgen reizen we weer verder, richting Perth.

Liefs Ton en Nelleke

Marieke

Mooi begin zo! Enne Ton, waarom rij je nou door bij de viewpoints? ? We willen heel graag foto's zien hoor!
Wat leuk voor Luna!
?

Ton

Ik zag het niet, ik reed links??