Braemar

Hallo allemaal,

Dinsdag vertrokken naar onze volgende bestemming, Breamar. Helaas moesten we het eerste stuk over de snelweg wat toch minder leuk is en ik was blij dat we in Perth waren. Ook niet spectaculair, wel armoedig. Gelukkig een leuke pub gevonden waar we heerlijk hebben geluncht en daarna weer verder. En wat mooie route hebben we gereden! Prachtige natuur, landschappen en schattige dorpjes en dan die schitterende kleuren van de herfst , puur genieten! Uiteindelijk aangekomen bij de camping en daar kwam ik erachter dat ik mijn tas (met telefoon erin) in Perth had laten liggen. OEPS ! Mazzel dat ie gevonden was, maar dat betekende wel dat we over 2 dagen terug moesten. En we hadden ook geen WiFi ?

De volgende dag op naar Balmoral en we hadden geluk want de koning was thuis dus konden we op de thee. Gezellig!! Het was de moeite waard, wat een schitterend landgoed en heel groot. Je mocht ook overal rondlopen zolang het maar buiten was. Daarna doorgereden naar Ballater waar we heerlijk hebben gegeten. Van daaruit ging een weg naar een meer, Loch Muick waar we wilden kijken en dat was spannend hoor! Een hele smalle route en als er een tegenligger aankwam hield ik mijn hart vast, want dat was wel een dingetje hoor, pfff..... Het meer hebben we niet gezien want uiteindelijk mochten we niet verder met de camper en lopen was te ver.

Vandaag eerst weer naar Perth, maar dat was niet echt een straf op die mooie route en de andere kant op zie je toch weer andere dingen. Snel de tas opgehaald en verder naar het noorden richting Inverness. Gestopt in een schattig dorpje, Pitlochry en door naar Blair Castle. Alleen aan de buitenkant bekeken want Luna mocht niet mee naar binnen. Daarnaast was een mooie camping waar we nu overnachten. Morgen weer verder richting Inverness.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!