Culloden

Nieuwe dag, nieuwe bestemming! We hadden er zin in, het zonnetje scheen en we gingen op weg. De afstand was niet zo groot, ongeveer 2 en een half uur rijden, maar wederom een prachtige rit en de ah's en oh's klonken regelmatig door de camper. Vooral toen we in de Highlands kwamen was het volop genieten!

Uiteindelijk kwamen we bij Culloden Battlefield. Daar was in 1746 een bloedige laatste slag van de opstand tussen het Britse leger en de Jacobieten, dat zijn clans uit Schotland. Omdat het vermoeden bestaat dat het gebied waar gevochten is, groter is dan bekend, zijn ze nu bezig met opgravingen. Het was heel interessant. Wil je er meer over weten, kun je altijd even googlen.

Even verderop was de camping waar we 2 dagen blijven staan. Morgen naar Inverness!

Joyce

Jeetje wat gaaf allemaal!! ( Zijn jullie de ‘outlander’ tour aan het doen? ?)
We genieten mee hoor van de alle mooie plaatjes

Nelleke

Leuk dat jullie meekijken en nee we zijn niet de outlander tour aan het doen. We hadden er zelfs nog nooit van gehoord haha... Net even opgezocht, maar hebben de serie ook niet gezien.

Sonja

Ik begin nou toch wel jarlours te worden hihi.
Het ziet er allemaal mooi uit!
En hoe vind Luna het allemaal?

Nelleke

Hihi....zou ik ook hebben als ik jou was! Luna lijkt het allemaal prima te vinden, maar of ze het echt leuk vindt weet ik niet. Onderweg zit ze wel vaak naar buiten te kijken en verder hoor je d'r niet??‍?

Marieke

Wat is het prachtig daar! En klopt het dat jullie nog redelijk weer hebben met wat zon?
Het is echt een feestje om over jullie schouders mee te kijken hoor!
?❣?

Nelleke

Het is zeker prachtig hier, ogen tekort en volop genieten!
Het weer is boven verwachting goed, eigenlijk heel weinig regen gehad. Vandaag zou het veel regenen maar een uur of 11 werd het droog en de hele middag zon gehad in Inverness. Gezellig dat jullie zo enthousiast meekijken!