Het eiland Skye

Wat reizen we toch in een mooi seizoen!! De temperatuur is weliswaar niet zomers te noemen, maar de herfst is schitterend met al zijn mooie kleuren. En dat zagen we weer volop onderweg. Verder hoge bergen, uitzichten, meren, bos alles kwam voorbij. Voor Ton was het geen makkelijke weg om te rijden, smal en sommige stukken behoorlijk slecht wegdek, maar goed, je moet er wat voor over hebben hè! Het is ook een heel dun bevolkt eiland en de dorpjes bestaan soms maar uit een paar huizen. Zelfs de camping kon je bijna geen camping noemen maar lag wel aan het water!

De volgende ochtend weer vertrokken richting het meer van Lochness. Voor het eerst deze reis een regendag en dat was jammer want de bewolking was zo laag dat je bijna niets zag. Maar ook dat hoort erbij. We zijn in ieder geval goed aangekomen bij onze camping bij het meer van Lochness.

Karin zwetsloot

Wat een prachtige herinneringen komen er bij ons op aan de hand van jullie verhaal en foto’s. Geniet maar lekker van deze mooie tocht. Heb je het monster Van Loch Ness al gezien.?

Nelleke

Wat leuk dat het bij jullie mooie herinneringen oproept.
Het monster niet gezien, maar ik denk dat Luna hem wel rook en ik heb natuurlijk mijn eigen monster???

Marloes

Ik wacht nog geduldig op een foto van die dip in Lochness ??

Nelleke

Sorry Marloes, geen duik in het meer?