Van Southern Uplands naar Yorkshire Dales

We werden vanochtend wakker met regen en het is ook geen minuut droog geweest vandaag. Een grijze grauwe dag maar huppekee daar gingen we weer. Eerst de A76 af naar Dumfries richting Carlisle. Vlak daarvoor Schotland achter ons gelaten en reden Cumbria binnen. In Cockermouth met Luna gewandeld en lekker geluncht. Van daaruit door het Lake district gereden, maar helaas weinig van gezien door de laaghangende bewolking. De bedoeling was om de plaats Ambleside te bekijken, maar de regen kwam met bakken uit de lucht dus dat maar overgeslagen. Via de A65 bijna bij Skipton op de camping gearriveerd. Hopelijk morgen iets minder regen.

Karin Zwetsloot

Ja, helaas dat hoort er ook bij , regen.

Neef Eugen

Hoop dat jullie beter weer krijgen, tot dusver ziet de reis er, ondanks het weer, erg mooi uit, groetjes vanuit Kos van devanesveldjes uit Bakkum

Ton en Nelleke .

Gelukkig is het weer beter geworden de laatste dagen maar genieten doen we toch wel hoor! Veel plezier nog in Kos!