Naar Tavistock

Met nog steeds onstuimig weer ging onze reis weer verder oostwaarts. Geen spectaculaire route en eigenlijk niet veel te beleven vandaag. Het weer wisselde constant, van regen, naar plensbuien zelfs met hagel en dan weer even zon, af en toe een regenboog en zware bewolking. We hebben alles voorbij zien komen.

Omdat vanaf vandaag veel campings gesloten zijn, wilden we eens gaan wildkamperen en hadden op de app een mooi punt gevonden in Tavistock. We werden op het laatst wel door een hele slechte smalle weg gestuurd, maar geen kampeerplek te zien. Wel op die plek een kleine boerencamping dus besloten we om dat te doen. We reden het erf op, zagen op het grasveld een caravan staan en elektriciteitsaansluitingen dus hup het gras op. Oeps........foutje, we stonden vast. Na een boze eigenaresse, hulp van de kampeerders en vele pogingen om eruit te komen, lukte dat uiteindelijk met duwen en platen onder de voorwielen. Bleken er ook verharde plekken te zijn. We mochten wel blijven voor de overnachting.

Karin Zwetsloot

Wat een leuke verhalen om te volgen, nog veel plezier

Marieke

Oeps...ja dan zakt zo'n zware camper vast snel! Jullie maken wel wat mee zo! En zo werd het ook met de eigenaresse toch nog gezellig? ?
En wat zijn jullie al ver gekomen! Uiterste puntje alweer gehad ?

Trienco en Dieneke

Mooi avontuur daar op de camping, zie het helemaal voor me, maar gelukkig kwam het weer goed. Hoort er ook bij... Fijn dat jullie toch nog mochten blijven.