Stonehenge

We verlaten Melksham om richting New Forest te gaan. Omdat we vlak langs Stonehenge komen, besluiten we om daar even te gaan kijken. Er is een groot informatiecentrum en van daaruit gingen bussen naar de stenen als je tenminste een kaartje kocht. Dat hebben we niet gedaan omdat het ten eerste mega duur was en we om de beurt erin moesten omdat Luna niet mee mocht. En dat voor een paar oude stenen.....

Door naar New Forest waar we eerst een camping moesten vinden. Nou.....niet dus!! Bijna allemaal gesloten of je moest lid zijn van een bepaalde club. De enige die we vonden was een campinghouder van 93 jaar, met een camping die de naam niet verdiend en te smerig voor woorden. We hebben 2 uur op een parkeerplaats alles afgebeld , niets gevonden. Dus verder rijden, onderhand was het donker en geen idee meer waar we waren. Uiteindelijk bij een soort recreatiegebied afgeslagen en kwamen bij een parkeerplaats voor vrachtwagens. Daar stond nog een camper tussen dus daar maar overnacht.