Van Belgie naar Le Mesnil sous Jumieges in Frankrijk

Al heel vroeg werden we gewekt door grote landbouwmachines die het veld naast ons ging bewerken. Dat was dus vroeg uit de veren. Voor vertrek nog even bij de kippen gekeken, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Die kippen hebben echt geen centimeter ruimte, zo zielig!!! Spijt dat we daar eieren hebben gekocht.

Inmiddels hadden we gehoord dat het rode lampje waarschijnlijk betekende dat er olie bijgevuld moest worden dus op naar de dichtsbijzijnde benzinepomp en ja hoor.......de lampjes waren weer uit. Opgelucht gingen we weer onderweg, richting Frankrijk. Helaas wel veel over de snelweg.

We vonden een camping in Le Mesnil sous Jumieges, vlakbij Rouen. Daar ontdekte Ton dat de 2 voorbanden van de camper heel glad waren en dat leek ons toch niet zo veilig als we de bergen straks ingaan. Gelukkig kregen we bericht dat we er 2 nieuwe banden onder konden laten zetten. Ook het opstapje bij de deur liet het afweten en klapte tijdens het rijden open waardoor die met een rotklap tegen een hoge stoeprand stootte. Dat was wel schrikken!! Nou ja, ook dat heeft Ton opgelost.

Karin

Ton, redder in nood