Naar Badajoz - Spanje

Omdat de weersverwachtingen de komende 10 dagen heel slecht zijn, hebben we besloten het mooiere weer op te zoeken. Dat betekent wel dat we helemaal naar het zuiden moeten rijden. Dus via de snelweg via Viseu richting Coimbra in de regen en mist. Heel jammer want het was een mooie route door de bergen. Na Coimbra zagen we een vreselijk ongeluk dat net was gebeurd met een vrachtwagen en personenauto waar niet veel meer van over was. We waren er echt even stil van! De route ging verder en we besloten een uurtje langer door te rijden om zo snel mogelijk in beter weer te belanden. Onderweg een camping opgezocht in Campo Mayor. De tomtom gaf aan dat we er bijna waren en stuurde ons door een piepklein smal straatje waar we maar net inpasten, maar toen we linksaf moesten kwamen we helemaal klem te staan. Het lukte met geen mogelijkheid. Uiteindelijk moest Ton in zijn achteruit het straatje weer uit. Toen zei de tomtom ook nog dat onze bestemming bereikt was haha.......... Camping opnieuw ingevoerd en 10 minuten later kwamen we daar toch aan. Helaas .........camping vol!! Weer zoeken en in Badajoz, net over de grens in Spanje was een camperplaats dus wij erheen en 20 minuten later gevonden, maar hoe is het mogelijk, ook vol!!! Inmiddels werd het donker en hadden we het wel gehad. Uiteindelijk vonden we een parkeerplaats bij een park waar we overnacht hebben. In het park was het heel druk met veel sporters en wandelaars en toch nog een goede afsluiting want er was een heel leuk restaurantje waar we heerlijk hebben gegeten! Wat een dag!!!