Albufeira

In de regen weer vertrokken naar onze volgende bestemming, Albufeira. We doen rustig aan want het is een korte rit. Onderweg nog even gestopt voor koffie en wat te eten en begin van de middag waren we bij de camping. En wat een prachtige!! Wel heel groot maar daar heb je geen erg in. Het is ook goed onderhouden en heel schoon sanitair. Er is ook een goed restaurant met uitzicht op het zwembad en een supermarkt. Dat is allemaal fijn want we blijven hier 5 dagen staan.

Even de boel verkend heerlijk gegeten en het weer knapte ook nog op. Helemaal blij!! Nog lekker buiten gezeten.

De volgende dag op naar het centrum, dat was wel zo'n 40 minuten lopen. Daar was het gezellig druk, echt een toeristenplaats en die waren er genoeg! Een beetje gewinkeld en lang op het terras gezeten want wat is er leuker dan mensen kijken achter een drankje en hapje! Uiteindelijk toch terug gewandeld naar de camping waar we nog een tijdje buiten konden zitten.

Vandaag een rustdag, daar waren de benen wel aan toe. Mezelf verwend met een bezoekje aan de masseuse, wat was dat heerlijk zeg! Daarna een wandelingetje gemaakt naar een restaurant vlakbij. Heel leuk daar want dat was onderdeel van een resort met bungalows en lag aan het gemeenschappelijke zwembad. Daarna terug naar de camping, helaas wel in de regen (die niet voorspeld was) dus lekker nat geworden. Later werd het weer droog en hebben we nog een grote wandeling gemaakt met Luna. Daarna onszelf vermaakt met een spelletje.

Karin

Lekker genieten!
Jammer van de regen, die hebben we hier ook iedere dag.

Nelleke

Tja, maar hier is het tenminste nog 22 graden?

Trienco en Dieneke

Lijkt idd een mooie camping met alles erop en aan. Vooral wanneer je er wat langer bent. En ook Albefeira, lekker een beetje rondslenteren en een terrasje pakken. Echt vakantie toch. Hoop dat het weer jullie goedgezind is. Veel plezier samen!

Nelleke

Dank, komt goed

Helmi

Hoop zo dat t zonnetje nu wat langer blijft bij jullie?.. lekker het buitenleven ervaren?
Geniet!