Albufeira deel 2

Omdat het weer de komende dagen goed is, blijven we hier nog een paar dagen. Dus eropuit met de fiets richting haven van Albufeira. Ton had al wel zo zijn bedenkingen omdat er wel behoorlijk steile stukken inzaten. Nou, dat hebben we geweten!!! Sommige stukken niet te doen en met de hondenkar erachter al helemaal niet. De nodige zweetdruppels en verwensingen later uiteindelijk ons doel gehaald! En wat een gezellige haven, mede door de kleurrijke bebouwing eromheen. Daar lekker rondgeslenterd en in het zonnetje aan het water gegeten. Een andere route voor de terugweg ontdekt, dat was beter te doen, konden we helemaal fietsend volbrengen.

Terug op de camping een frisse duik in het zwembad genomen en fris was het haha....wel lekker!

De volgende dag weer een fietstochtje de andere kant op. Genoten van de omgeving , maar verder niets bijzonders. Wel bij een Portugees restaurant echt heerlijk gegeten en de eigenaar sprak een beetje Nederlands en zo vriendelijk. Helemaal leuk!

Eenmaal terug nog terrasje gepakt en een laatste duik in het zwembad want morgen gaan we weer verder.

Trienco en Dieneke

Nou nou, jullie werken zo wel aan je conditie hoor! Goed bezig. Als beloning geregeld een terrasje pakken heb je dan wel verdiend. Veel plezier nog samen!

Ed en Gea

Gelukkig mooi weer geworden. veel plezier verder en we volgen jullie op maps.